Ένα ακόμα βήμα έγινε για την νέα γέφυρα στον Πηνειό ποταμό στην Επαρχιακή οδό Αμαλιάδα – Ρουπάκι – Αγία Μαύρα – Ανδραβίδα αφού όπως έγινε γνωστό από τις αρμόδιες Υπηρεσίες, η μελέτη κατασκευής της, εκπονήθηκε και περαιώθηκε εμπρόθεσμα στο σύνολό της, ενώ παράλληλα τηρήθηκαν όλες οι προδιαγραφές, οι κανονισμοί και οι τεχνικές οδηγίες που ισχύουν.
Επιπρόσθετα, βεβαιώθηκε η ποιοτική και ποσοτική επάρκεια των υποβληθεισών μελετών, καθώς και η συμμόρφωση του αναδόχου προς τις συμβατικές του υποχρεώσεις.
Το έργο αφορά στη βελτίωση/διαπλάτυνση της Επαρχιακής Οδού Αμαλιάδα – Ρουπάκι – Ανδραβίδα δια Αγ. Μαύρας και Σταφιδοκάμπου και περιλαμβάνει τον σχεδιασμό νέας γέφυρας πάνω από τον ποταμό Πηνειό – πλησίον της υφιστάμενης. Δηλαδή, πρόκειται για Οδικό Έργο, το οποίο περιλαμβάνει την αλλαγή της χάραξης της προαναφερόμενης επαρχιακής οδού σε μήκος 287,84m με την ταυτόχρονη κατασκευή νέας γέφυρας μήκους 42,20m στη θέση Αγ. Μαύρα.
Advertisement
Το προς μελέτη έργο βρίσκεται εκτός ορίων οικισμών και δεν εντάσσεται σε εγκεκριμένο πολεοδομικό σχέδιο. Ο κοντινότερος οικισμός στο υπό μελέτη έργο είναι αυτός της Αγίας Μαύρας, ο οποίος βρίσκεται σε απόσταση 0,4 km περίπου. Άλλος οικισμός που βρίσκεται κοντά στην περιοχή εκτέλεσης των εργασιών είναι εκείνος του Τραγανού, ο οποίος όμως βρίσκεται σε απόσταση μεγαλύτερη των 2 km.
Το έργο βρίσκεται εκτός των περιοχών του εθνικού συστήματος προστατευόμενων περιοχών του Ν.3937/2011 (Α΄ 60) και των περιοχών που έχουν ενταχθεί στο δίκτυο NATURA 2000. Επίσης, βρίσκεται και εκτός καταφυγίων Άγριας Ζωής ενώ δεν περιλαμβάνεται στους εθνικούς δρυμούς. Η χάραξη της οδού ξεκινά 75μ. περίπου πριν από τη γέφυρα επί του υπάρχοντος οδικού άξονα και καταλήγει 165μ. μετά το πέρας της γέφυρας, ομοίως επί του υπάρχοντος οδικού άξονα.
Ο αναφερόμενος δρόμος έχει πολύ μεγάλη κυκλοφορία κυρίως από βαριά αγροτικά μηχανήματα σε μια περιοχή που διαθέτει, επίσης, πολλά εργοστάσια συσκευασίας και μεταποίησης αγροτικών προϊόντων. Η κυκλοφορία οχημάτων έχει επίσης αυξηθεί μετά την πρόσφατη ασφαλτόστρωση του δρόμου από Σταφιδόκαμπο μέχρι Αγία Μαύρα και Τραγανό. Η υπάρχουσα γέφυρα παρουσιάζει σημαντικές φθορές, έχει πολύ μικρό πλάτος με αποτέλεσμα να αποκλείει την ταυτόχρονη διέλευση δυο οχημάτων από το κατάστρωμά της.
Με βάση τα παραπάνω,οι εργασίες που πρόκειται να εκτελεστούν είναι οι εξής:
Αρχικά θα γίνει η σταδιακή διάνοιξη είτε από την αρχή είτε από το τέλος της νέας χάραξης, ώστε να προσεγγιστούν τα σημεία κατασκευής της γέφυρας. Έπειτα θα λάβει χώρα η κατασκευή της γέφυρας, ενώ σταδιακά θα διαμορφώνονται και τα εκατέρωθεν ορύγματα της νέας χάραξης.
Τέλος, έπειτα από την ολοκλήρωση του μεγαλύτερου τμήματος της νέας χάραξης (αλλά και την κατασκευή της νέας γέφυρας), θα γίνουν και οι απαραίτητες προσαρμογές με την υφιστάμενη οδό, στην αρχή και το τέλος της.
Οι εργασίες θα γίνουν τμηματικά, προκειμένου να μην παρεμποδιστεί η κυκλοφορία των οχημάτων από την υφιστάμενη οδό. Όσον αφορά τη γέφυρα, παρακάτω παρατίθεται ενδεικτικά η ακολουθία των προβλεπόμενων εργασιών κατασκευής:
– Εκσκαφή και τοποθέτηση πασσάλων.
– Κατασκευή των πλακών-κεφαλοδέσμων των ακροβάθρων με συμβατικές μεθόδους.
– Τοποθέτηση εφεδράνων στα ακρόβαθρα.
– Τοποθέτηση των μεταλλικών δοκών επί των ελαστομεταλλικών των ακροβάθρων μέσω ανυψωτικού μηχανήματος.
– Στη συνέχεια κατασκευάζεται η χυτή επί τόπου πλάκα.
– Μετά την ολοκλήρωση του φορέα εκτελούνται και οι υπόλοιπες εργασίες (τοποθέτηση αρμών, στηθαίων, μονώσεων, σωλήνων αποχέτευσης , επαλείψεις, κτλ).
Πηγή
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.