BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

Η αναβίωση σιδηροδρόμου με έμφαση το «Πύργος- Καλαμάτα»



Παρέμβαση του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμων για την αναβίωση του μετρικού δικτύου στην Πελοπόννησο με ιδιαίτερη αναφορά στο Πύργος – Καλαμάτα Ο Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου εξέδωσε ανακοίνωση με αφορμή την απόφαση για αναβίωση του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου κάνοντας ιδιαίτερη αναφορά στο δύσκολο τμήμα από τον Πύργο μέχρι την Καλαμάτα αλλά και στο Κάτω Αχαγιά – Πύργος.

Αναλυτικά όσα αναφέρει μεταξύ άλλων η επιστολή την οποία υπογράφουν ο πρόεδρος του Συλλόγου Πέτρος Ράλλης και ο Γραμματέας Φώτης Λυκομήτρος: «Με αφορμή τη σύσκεψη που έγινε την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου 2022 στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ο «Σύλλογος Φίλων του Σιδηροδρόμου» αισθάνεται την ανάγκη να συγχαρεί, τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστα Καραμανλή, τον Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου αυτού κ. Γιάννη Ξιφαρά, τον Περιφερειάρχη Πελοποννήσου κ. Παναγιώτη Νίκα και τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του ΟΣΕ κ. Σπυρίδωνα – Κλέαρχο Πατέρα, για την απόφασή τους να προωθήσουν την αναβίωση του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου, και ιδιαίτερα το δύσκολο και προβληματικό τμήμα του, από τον Πύργο μέχρι την Καλαμάτα και από το Ζευγολατιό μέχρι το Άργος, καθ’ όσον τα τμήματα Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο και Κάτω Αχαγιά – Πύργος, όπως πληροφορούμαστε, βρίσκονται υπό δημοπράτηση, με σκοπό τη θέση τους υπό εκμετάλλευση μετά την ολοκλήρωση των έργων.


Γνωρίζουμε τις δυσκολίες που ενέχει μία τέτοια ολιστική απόφαση, αποβλέπουσα στην ανάταξη και την σταδιακή λειτουργία του συνόλου του απαξιωθέντος μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου, καθώς και τον χρόνο που θα απαιτήσει, γι’ αυτό και συγχαίρουμε τους εν συσκέψει αποφασίσαντες αρμόδιους παράγοντες, καθ’ όσον, από μελέτη των αποφασισθέντων, καταδεικνύεται ότι έχουν επίγνωση αυτών των δυσκολιών, γι’ αυτό και δεν ανακοίνωσαν μια σύντομη και απλή «λύση», αλλά μια μακροπρόθεσμη και σταδιακή παρέμβαση βάσει μελετών. Μας βρίσκει δε σύμφωνους και το ότι, αυτή η σταδιακή παρέμβαση θα πρέπει να προκύπτει από μελέτες σκοπιμότητας και βιωσιμότητας, αλλά και το ότι τα διάφορα τμήματα του δικτύου θα δίνονται αρχικά για τουριστική εκμετάλλευση, παράλληλα με την δρομολόγηση τοπικών, ή και προαστιακών, συρμών, όπου η αδυναμία ανταγωνιστικότητας προς την οδική μεταφορά θα καθιστά αδύνατη ή προβληματική την κυκλοφορία αρτηριακών συρμών. Προσεγγίζουμε δε θετικά και την προσπάθεια κυκλοφορίας εμπορευματικών συρμών, αν και όπου υπάρξει ζήτηση εμπορευματικού έργου. Και όλα αυτά διότι γνωρίζουμε ότι, τυχόν νέα αποτυχία του εγχειρήματος επανεκμετάλλευσης του μετρικού δικτύου της Πελοποννήσου, λόγω μαξιμαλιστικών στόχων και βεβιασμένων αποφάσεων, για λόγους εντυπωσιασμού, χωρίς ενδελεχείς μελέτες, θα σημάνει την τελική και οριστική απαξίωση του συνόλου αυτού του μετρικού δικτύου.












Πηγή
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.