BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης: Ολοκληρώθηκαν οι εργασίες επισκευής και συντήρησης γεώτρησης στην Κάτω Παναγιά



«Η ποιότητα του νερού σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης είναι δέσμευσή μας» 

Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες επισκευής και συντήρησης και αντικατάστασης αγωγών στην γεώτρηση της Κοινότητας Κάτω Παναγιάς του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης. Τις εργασίες επέβλεψε προσωπικά ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας, μαζί με τον Πρόεδρο του ΔΛΤ Κυλλήνης Γιάννης Βαρβαρέσο και τον Πρόεδρο της Κοινότητας Κάτω Παναγιάς Δημήτρη Καμίλη.

Πιστός στην δέσμευσή του για καθαρό και πόσιμο νερό για όλους, ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης τόνισε πως:  «Όλα τα έργα για την ύδρευση του Δήμου μας εντάσσονται στο στοίχημα της Δημοτικής Αρχής για οριστική επίλυση του προβλήματος με το νερό, ώστε καμία περιοχή του Δήμου μας  να μην νιώθει παραμελημένη και εγκαταλελειμμένη. Η ποιότητα του νερού και η ποιότητα της ζωής σε όλες τις Κοινότητες του Δήμου Ανδραβίδας-Κυλλήνης είναι δέσμευσή μας για την οποία αγωνιζόμαστε καθημερινά!».

(Δελτίο Τύπου)










Πηγή
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.