BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης: Παράδοση τάμπλετ στους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς



Με γνώμονα την εύρυθμη λειτουργία των Βρεφονηπιακών Σταθμών, ο Δήμος Ανδραβίδας-Κυλλήνης διέθεσε τάμπλετ για τις ανάγκες των μονάδων. Συγκεκριμένα, ο Δήμαρχος Ανδραβίδας-Κυλλήνης Γιάννης Λέντζας παρέδωσε τάμπλετ στις υπεύθυνες των Βρεφονηπιακών Σταθμών Βάρδας, Λεχαινών και Ανδραβίδας, τονίζοντας πως ο Δήμος βρίσκεται στο πλευρό τους και στηρίζει έμπρακτα του Σταθμούς για όλες τις ανάγκες τους.

Μαζί με τον Δήμαρχο παραβρέθηκαν στην παράδοση, η Αντιδήμαρχος Προγραμματισμού και Αναπλ. Δήμαρχος Αλεξάνδρα Γιαννίτση, καθώς και η Αντιπρόεδρος του ΝΠ Κοινωνικής Προστασίας-Αλληλεγγύης και Παιδείας  Θάλεια Μαρτζάκλη.













Πηγή
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.