BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

Ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για αποζημίωση των πληγέντων παραγωγών-Μεγάλη η ζημιά στα εσπεριδοειδή των Μακρισίων



Tου Παναγιώτη Φωτεινόπουλου

Σοβαρότερη από τους αρχικούς υπολογισμούς είναι η ζημιά στις καλλιέργειες εσπεριδοειδών στη ζώνη Μακρίσια-Καλυβάκια και στο Κάτω Σαμικό του δήμου Ανδρίτσαινας-Κρεστένων, αφού οι καιρικές εξελίξεις των τελευταίων ημερών φαίνεται πως επιδρούν αρνητικά στον καρπό.


Όπως δήλωσε στην «Πρωινή» ο αντιδήμαρχος Αγροτικής Ανάπτυξης, Παναγιώτης Γριβάκης, η ζημιά είναι τουλάχιστον 50% στη φετινή σοδειά, και εξέφρασε την ανησυχία του για επιπτώσεις που πιθανόν να επηρεάσουν και την ερχόμενη καλλιεργητική περίοδο.

«Μετά τον παγετό, η αύξηση της θερμοκρασίας τις τελευταίες ημέρες είχε ως συνέπεια τη συντόμευση της αφυδάτωσης του δέντρου στα κλαδιά και στον μίσχο του καρπού, κάτι που συνεπάγεται τουλάχιστον 50% μείωση στο παραγόμενο προϊόν. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, μπορεί να μεγαλώσει κι άλλο η ζημιά και θα επηρεάσει την ανθοφορία –άρα και την καρποφορία- την ερχόμενη χρονιά», τόνισε ο κ. Γριβάκης.

Παράλληλα, πρόσθεσε ότι από χθες ξεκίνησε η υποβολή αιτήσεων για αποζημίωση από τον ΕΛΓΑ, η οποία θα διαρκέσει ως τις 7 Φεβρουαρίου.

«Δυστυχώς, βλέπουμε το πρόβλημα πιο έντονο και πιο σύντομα από όσο περιμέναμε, με την αύξηση της θερμοκρασίας, στα Μακρίσια, στα Καλυβάκια και στο Κάτω Σαμικό μέχρι τώρα. Η φετινή σοδειά στα εσπεριδοειδή θα έχει μεγάλη μείωση, άρα θα χαθεί σημαντικό εισόδημα σε μια δύσκολη χρονιά για τους παραγωγούς, και ενδέχεται να επηρεαστεί η ανθοφορία, με ό,τι αυτό σημαίνει για του χρόνου. Πρέπει να αποζημιωθούν οι πληγέντες παραγωγοί, διότι σε διαφορετική περίπτωση θα εξαφανιστεί η καλλιέργεια», σημείωσε.















Πηγή
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.