Να ακουστεί και η δική τους άποψη και να μην οδηγηθούμε σε μία αναίτια αντιπαράθεση μεταξύ δύο σχολείων, χωρίς να υπάρχει ο οποιοσδήποτε λόγος, ζητούν ο διευθυντής και οι εκπαιδευτικοί του 1ου γυμνασίου Πύργου.
Τόσο o κ. Γιώργος Μπίρμπας, όσο και οι εκπαιδευτικοί του 1ου γυμνασίου, τόνισαν χθες στην εφημερίδα «Πατρίς», μετά την σύσκεψη που είχαν σχετικά με όλες τις τελευταίες εξελίξεις, που αφορούν τη πιθανή μεταστέγαση του Εσπερινού σχολείου στο 1ο Γυμνάσιο Πύργου, ότι θέλουν και αυτοί επιτέλους οι μαθητές του Εσπερινού να μπορούν να κάνουν το μάθημα τους σε ανθρώπινες συνθήκες, όμως επισήμαναν ότι είναι πολύ δύσκολο να συνυπάρξουν τα δυο σχολεία στους χώρους του 1ου γυμνασίου, αφού δεν υπάρχουν οι απαραίτητες αίθουσες τις οποίες ζητάει ο διευθυντής, οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές του Εσπερινού.
Μάλιστα όπως χαρακτηριστικά τόνισε ο κ. Μπίρμπας, μπορεί τόσο η δημοτική αρχή, όσο και οι εκπαιδευτικοί και μαθητές του Εσπερινού να έρθουν να επιθεωρήσουν το 1ο Γυμνάσιο Πύργου, για να διαπιστώσουν και αυτοί με τα ίδια τους τα μάτια, ότι δεν υπάρχουν οι αναγκαίες αίθουσες προκειμένου να συστεγαστούν τα δύο σχολεία.
Πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.