BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

Κατάληψη στο Εσπερινό Γυμνάσιο – Λ.Τ. Πύργου: Ζητούν μεταστέγαση


Αίτημα προς την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας και την ΕΛΜΕ Ηλείας, παράλληλα με την γνωστοποίηση πως προχωρούν σε κατάληψη, κατέθεσαν τα μέλη του Δεκαπεντεμελούς Συμβουλίου του Εσπερινού Γυμνασίου – Λ.Τ. Πύργου.

Τα μέλη του Δεκαπενταμελούς εξηγούν τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση και απαιτούν άμεση μεταστέγασή.

Η επιστολή τους: 

Προς: 1. Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ηλείας

Ε.Λ.Μ.Ε Ηλείας
Το Εσπερινό Γυμνάσιο – Λ.Τ. Πύργου εδώ και δώδεκα χρόνια στεγάζεται σε προκατασκευασμένες αίθουσες, που έχουν ημερομηνία λήξης περίπου εφτά με οκτώ χρόνια.  Οι συνθήκες  μέσα σε αυτές τις αίθουσες καθιστούν τη διδασκαλία εξαιρετικά δύσκολη έως και ακατόρθωτη, ανάλογα με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν.

Συγκεκριμένα,μαθητές και καθηγητές αναγκαζόμαστε να κάνουμε μάθημα σε  αίθουσες κρύες και υγρές , οι οποίες «μπάζουν» νερά.Η κατάσταση δυσκόλεψε ακόμα περισσότερο λόγω πανδημίας,αφού αναγκαστικά πόρτες και παράθυρα παραμένουν ανοιχτά καθ’ όλη τη διάρκεια των μαθημάτων, με αποτέλεσμα η θερμοκρασία εντός και εκτός να είναι η ίδια. Επίσης, όταν βρέχει  δε μπορούμε από το θόρυβο να ακούσουμε τίποτα άλλο εντός της αίθουσας, πράγμα που καθιστά τη παρακολούθηση της παράδοσης του μαθήματος αδύνατη.

Το σχολείο αυτό υπάρχει για λόγους μορφωτικούς και κοινωνικούς:  ενήλικοι άνθρωποι που για προσωπικούς ή κοινωνικούς λόγους δε κατάφεραν να τελειώσουν το σχολείο στην ώρα τους και επέστρεψαν για να κυνηγήσουν τα όνειρα τους είτε αυτά είναι ένα απολυτήριο είτε  ανώτατες σπουδές με απώτερο στόχο τη βελτίωση των συνθηκών δουλειάς και διαβίωσης. Ο αγώνας μας λοιπόν    είναι διπλός, διότι  καθένας από μας έχει δουλειά , οικογένεια και παράλληλα κάθε βράδυ βρίσκεται στο σχολείο, για να ολοκληρώσει την εκπαίδευσή του.

Αναγκασθήκαμε ,λοιπόν, να οδηγηθούμε στην απόφαση της κατάληψης ,ως έσχατο μέσο διεκδίκησης των αιτημάτων μας .Έτσι, το σχολείο με απόφαση του 15μελους συμβουλίου τελεί υπό κατάληψη από τις 11/01/2022.

Λαμβάνοντας  υπ’ όψιν  ότι το  εσπερινό είναι ένα σχολείο που από τη φύση του λειτουργεί απογευματινές ώρες,πιστεύουμε  ότι μπορεί να στεγασθεί σε οποιοδήποτε σχολείο της πόλης, χωρίς να παρακωλύει τη λειτουργία του ημερησίου σχολείου.Αυτό από μόνο του καθιστά τη λύση του προβλήματος απολύτως εφικτή.

Όλοι οι μαθητές του σχολείου μας απαιτούμε την άμεση μεταστέγασή μας πρωτίστως  στο 1ο Γυμνάσιο Πύργου, που ιστορικά συνδέεται με το εσπερινό αφού συστεγαζόταν με αυτό πριν την κατεδάφισή του. Διαφορετικά αν αυτό δεν είναι εφικτό απαιτούμε τη μεταστέγασή μας στα άλλα δύο κεντρικά σχολεία της πόλης είτε στο 2ο είτε στο 4ο Λύκειο Πύργου.

Το Δεκαπενταμελές Συμβούλιο του Εσπερινού Γυμνασίου – Λ. Τ. Πύργου. 













Πηγή
« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.