BREAKING NEWS
latest

728x90

468x60

Νησίον: Άμεσα το Καταγγείλαμε το φωνάζαμε δυστυχώς το κατέστρεψαν με την ανικανότητα τους.(φώτο)



           

   Τόνους από μπάζα ακόμα και σήμερα παραμένουν μέσα στο λιοστάσι


   Αγαπητέ κύριε πρόεδρε, από τον Οκτώβριο με ευθύνη σας  καλύψατε το μισό λιοστάσι το οποίο ανήκει στο σχολείο και στους συνδημότες με ΜΠΑΖΑ , με αποτέλεσμα 4 μήνες τώρα βαρέα οχήματα φορτηγά, τρακτέρ, για να πάρουν κάποια μπάζα τα πάτησαν και τα έθαψαν σχεδόν ένα μέτρο με αποτέλεσμα την καταστροφή του περιβάλλων, ενώ μπορούσαν να τα ρίξουν σε επικίνδυνα σημεία παραπλεύρως σε αγροτικούς δρόμους.

Όταν σας ρωτούν για την αποφυγή των ευθυνών σας, επικαλείστε ότι την ευθύνη την έχει ο Δήμος! 

Εσείς ποιες ενέργειες κάνατε για να το αποτρέψετε;;;  ΤΙΠΟΤΑ!!
 
  Έχετε όλα αυτά τα χρόνια παραχώρηση το λιοστάσι σε συνδημότη-σα, αλήθεια με ποιες  προϋποθέσεις < ψηφοθηρικές >  είχατε την έγκριση για τα ανωτέρω από το Τ. Συμβουλίου, εσείς κυρίες και κύριοι Τ. Σύμβουλοι τα γνωρίζατε, εάν όχι, ποιες ήταν η ενέργειες που κάνατε ώστε να αποκατασταθεί κάποια στιγμή η νομιμότητα, παρότι εδώ και πολύ καιρό το φωνάζουμε πιέζαμε προς κάθε κατεύθυνση ώστε να υπάρχει πλήρες διαφάνεια  για όλα τα σοβαρά ζητήματα που αφορούν το χωριό μας. 
 
   Γνωρίζετε πολύ καλά  κύριε πρόεδρε, κύριοι  Τ. Σύμβουλοι,   ως υπεύθυνοι, ότι εάν δεν γίνει η άμεση απομάκρυνσή των μπάζων από το χωράφι οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις από την ανεξέλεγκτη απόρριψή τους είναι πολλαπλές  όσο περνά ο καιρός, όπως ρύπανση, μόλυνση επιφανειακών και υπόγειων υδροφοριών, τραυματισμού ανθρώπων και ζώων όπως και δημιουργία πλημμυρικών φαινομένων.

                                                                   ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ
                                                                                                                                                
                                                                ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ














  Ως αφανής κύριε πρόεδρε, με το αίσθημα έλλειψη θάρρους λόγω αναστολών της ενοχής που αισθάνεται κάνεις όταν πράττει κάτι κακό χωρίς ίχνος τροπής, είναι σαν  να μην τιμάς τους ανθρώπους που σε ευεργέτησαν (ψήφισαν) όλα αυτά τα χρόνια. Δυστυχώς με την απραξία σας παραμένουν  όλα  τα σοβαρά θέματα του χωριού μας, και ιδιαίτερα  σε μια χρόνια όπου επικράτησαν και επικρατούν έντονα καιρικά φαινόμενα με καταστροφές.

                                





                                   Με  τιμή
                                         
                       Τσίληρας  Νικόλαος

               Ο  Αντιπρόεδρος Δ Σ  Συλλόγου
  









Πηγή












« PREV
NEXT »

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.